تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی ساری مورد توجه دولت باشد/لزوم رفع مشکل بیمه اصحاب رسانه

بابایی کارنامی بر لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی ساری تاکید کرد و گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بحث اتمام این پروژه همانند پروژه تالار مرکزی ساری ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی بابایی کارنامی»  امروز(۱۱شهریور) در آئین افتتاح  تالار مرکزی ساری  گفت: حضور  مجدد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در  مازندران طی یک سال اخیر نشان از پیگیری و مسئولیت پذیری دولتمردان دولت سیزدهم دارد، اظهار کرد: شهر ساری در طول تاریخ مفاخر فرهنگی هنری بیشماری را به خود دیده است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به توطئه های دشمنان انقلاب برای نشان دادن انزوای حوزه فرهنگ و هنر ایران اسلامی اشاره و بیان داشت: تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه های حوزه فرهنگ و هنر بهترین راه مقابله با این توطئه های شوم استکبار است.

 

وی به مشکل بیمه رسانه ها به ویژه رسانه های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: هنرمندان درآمد ثابتی ندارند و باید مشکل بیمه هنرمندان در دولت سیزدهم مرتفع شود‌.

 


بابایی کارنامی به پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی ساری اشاره کرد و خواستار تسریع روند تکمیل این پروژه شد.

 

وی به حمایت دولت سیزدهم از صنایع چوب و کاغذ مازندران برای تامین کاغذ تحریر اشاره کرد و خواستار استفاده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این شرکت جهت تامین کاغذ یارانه ای رسانه های مکتوب شد.

کد خبر 1211871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha