افتتاح تالار مرکزی ساری بیانگر مسئولیت‌پذیری دولت سیزدهم است/ ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی شمال کشور

حسینی پور گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر گذشته خود به ساری قول افتتاح پروژه تالار مرکزی ساری را دادند که خداوند متعال را شاکریم امروز در راستای مسئولیت‌پذیری دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز (۱۱ شهریور) در آئین افتتاح تالار مرکزی ساری به پیشینه مردم مازندران در حوزه فرهنگ و هنر و دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره و اظهار کرد: مازندران در رشته‌های مختلف ورزشی، هنری، علمی و قرآنی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حائز رتبه‌های برتر است.

 

استاندار مازندران از نیما یوشیج به‌عنوان یکی از مفاخر استان مازندران یادکرد و گفت: مفتخریم جدیدترین خودروی کشور به نام «ری را» از اشعار نیما پدر شعر نو نام‌گذاری شده است.

 

وی بیان کرد: بیان 10 شاخصه‌ی دولت سیزدهم از زبان مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در دیدار اخیر هیات دولت با ایشان در هفته دولت، تأییدیه‌ی ارزشمندی برای کارنامه‌ی یک‌ساله دولت مردمی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران اسلامی است.

 

 استاندار مازندران بابیان اینکه تمامی مدیران و کارکنان دولت در سراسر کشور در کسب توفیقات دولت سیزدهم سهیم بوده‌اند، افزود: رضایتمندی رهبری از عملکرد دولت سیزدهم یک سرمایه اجتماعی است و قدردان این موهبت هستیم.

 

وی بابیان اینکه مسئولیت‌پذیری یکی از شاخصه‌های مهم دولت سیزدهم است که رهبری به آن اشاره داشتند، افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر گذشته خود به ساری قول افتتاح پروژه تالار مرکزی ساری را دادند که خداوند متعال را شاکریم امروز در راستای مسئولیت‌پذیری دولت سیزدهم شاهد بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

 

حسینی پور خاطرنشان شد: تالار مرکزی ساری به‌تمامی مردم مازندران اختصاص دارد و باید ازاین‌پس شاهد برگزاری جشنواره‌ها و فعالیت‌های فاخر فرهنگی هنری در این مجتمع باشیم.

 

وی به پیشینه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مازندران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آموزه‌هاي ناب دین مبین اسلام اشاره و اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی این خطه از شمال کشور ضرورت دارد.

کد خبر 1211880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha