جشن عاطفه ها فرصت همدلی با نیازمندان است 

به گفته صالحی، ترویج وجریان سازی فرهنگ انفاق احسان ونیکوکاری در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان ودانشجویان برای تمرین نوع دوستی ودستگیری از همنوعان خود در تامین بخشی از ملزومات آموزشی وتحصیلی  یکی از اهداف مهم رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه ها است. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند.

 


صالحی هدف از برگزاری «جشن عاطفه ها» را علاوه بر ترویج وفرهنگ سازی خیر واحسان، استفاده از ظرفیت خیران ونیکوکاران در تأمین بسته‌های حمایتی، تحصیلی وآموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد وسایر اقشار نیازمندجامعه عنوان کردوافزود: با مشارکت مناسب خیران زنجانی در قالب این رویداد معنوی و نیکوکارانه به دانش آموزان نیازمند مساعدت کرده اند.

 


وی با بیان اینکه نقش صدا وسیما، نیروی مقاومت بسیج وآموزش وپرورش در ترویج سنت حسنه انفاق واحسان وجریان سازی نوع دوستی برجسته است  ادامه داد: ترویج وجریان سازی فرهنگ انفاق احسان ونیکوکاری در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان ودانشجویان برای تمرین نوع دوستی ودستگیری از همنوعان خود در تامین بخشی از ملزومات آموزشی وتحصیلی یکی از اهداف مهم رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه ها است. 

 


صالحی با اشاره به اینکه 7400 دانش آموز ودانشجوی مستعد از خدمات فرهنگی وتحصیلی این نهاد بهره مند هستند، تصریح کرد: ایجاد بسترهای لازم برای نخبه پروری در کنار توجه به  توانمندسازی فکری وفرهنگی مددجویان عزیز به ویژه دانشجویان ودانش آموزان مستعد تحت حمایت یکی از ابعاد مهم فعالیت های حوزه فرهنگی این نهاد است. 

 


مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: جشن عاطفه ها از 15 مردادماه با همکاری صدا وسیما، نیروی مقاومت بسج  ،آموزش وپرورش و مراکز نیکوکاری از 15 مردادماه در استان زنجان آغاز شده است.

کد خبر 1211910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha