لزوم معرفی اربعین توسط رسانه‌های جریان انقلاب به عموم مردم جهان

سیفی بر لزوم معرفی اربعین توسط رسانه‌های جریان انقلاب به عموم مردم جهان تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد عموم مردم جهان با مفهوم اربعین، حضرت سیدالشهدا (ع)، مقاومت و شهادت در راه دفاع از حق آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «عبدالرضا سیفی» شامگاه (جمعه ۱۱ شهریور) در مراسم افتتاحیه مواکب اربعین حسینی شهرستان اندیمشک که در یادمان شهدای گمنام برگزار شد اظهار کرد: برپایی این مواکب در جوار مقبره شهدای گمنام، تناسب زیبایی است و این شهدا مورد تکریم خداوند سبحان قرار می‌گیرند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان پایتخت مواکب است افزود: خوزستان در کشور با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود و با توجه به دستیابی به موفقیت در زمینه‌های مختلف، پرچم‌دار است.

 

وی با اشاره به وجود مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان اذعان کرد: می‌توان گفت در هیچ استانی در کشور به اندازه استان خوزستان موکب و موکب‌دار وجود ندارد و این به عنوان افتخاری برای مردم این استان به حساب می‌آید.

 

سیفی با اشاره به اینکه هدف ما رسیدن به تحقق تمدن نوین اسلامی است تصریح کرد: مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته و در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی است که دشمنان از آن احساس نگرانی کرده‌اند.

 

وی با تأکید بر لزوم معرفی اربعین توسط رسانه‌های جریان انقلاب به عموم مردم جهان عنوان کرد: عموم مسلمانان از مسئله اربعین مطلع هستند و تسلط کافی نسبت به آن را دارند و در همین راستا ضرورت دارد عموم مردم جهان با مفهوم اربعین، حضرت سیدالشهدا (ع)، مقاومت و شهادت در راه دفاع از حق آشنا شوند.

 

سخنرانی «پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک، «فریدون حسنوند» نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مداحی و عزاداری از دیگر بخش‌های این مراسم بودند.

 

کد خبر 1211984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha