۸۵ هکتار از اراضی صنعتی گلستان به سرمایه‌گذاران واگذار شد

شهمرادی از واگذاری ۸۵ هکتار از اراضی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گلستان به سرمایه گذاران در جهت ایجاد تولید و اشتغال خبر داد.

«رضا شهمرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: بررسی واگذاری ها و تعیین تکلیف واگذاری هایی که در مدت قانونی منجر به احداث واحد تولیدی یا تولید محصول نشده است را در اولویت داریم.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: در یکسال اخیر ۲۳.۵ هکتار از این اراضی خلع ید و به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

 

وی افزود: به برخی از افراد دیگر نیز اخطارهای لازم داده شده است تا اراضی که قبلا به آنها واگذار شده است را تعیین تکلیف کنند.

 

شهمرادی گفت: در یکسال اخیر یعنی از مردادماه پارسال تا مردادماه سال جاری ۱۵۴ مورد قرارداد جدید برای واگذاری اراضی شهرک‌ ها بسته شده است.

 

وی افزود: برهمین اساس ۸۵ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شده که ۵ هکتار آن در قالب ۱۲ قرارداد در ۵ ماه گذشته اتفاق افتاده است.

 

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: پیش بینی می شود با احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب این ۱۵۴ قرارداد برای ۳ هزار ۷۵۷ نفر شغل ایجاد شود.

 

کد خبر 1212039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha