نرخ مصوب جابجایی مسافر از شهرهای لرستان به مرز مهران اعلام شد

شیروانی، از اعلام نرخ مصوب جابجایی مسافر از شهرهای استان به مرز مهران خبر داد و گفت: نرخ مصوب اعلام شده با استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای در فضای مجازی و چاپ و نصب بنر در پایانه‌های حمل و نقل مسافر اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی شیروانی»، امروز(12 شریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نرخ مصوب جابجایی مسافر از مبدا استان لرستان به مرز مهران با توجه به اهمیت ارائه خدمات حمل و نقل و یکسان سازی و نظارت بر دریافت کرایه از زائران عتبات عالیات در طول طرح اربعین حسینی، با تاکید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با هماهنگی انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان اعلام شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود:  نرخ مصوب کرایه با استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای در فضای مجازی و چاپ و نصب بنر در پایانه‌های حمل و نقل مسافر اطلاع رسانی می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر ملزم به رعایت نرخ مصوب هستند، گفت: زائران و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت وجه بالاتر از این نرخ از سوی رانندگان از طریق سامانه‌های ۲۰۰۰۱۴۱ نسبت به ثبت شکایت اقدام کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و مبلغ دریافتی اضافه استرداد شود.

 

شیروانی یادآور شد: میز راهنمایی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات این اداره کل در طول طرح در تمام دفاتر پایانه‌های مسافر مستقر شده و پاسخگوی مردم خواهد بود.

کد خبر 1212257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha