سپاه و بسیج در فارس در جهاد اقتصادی و رفع محرومیت ها مطلوب عمل کرده اند

ایمانیه گفت: امروز جهاد در امور اقتصادی و رفع محرومیت ها معنا شده است و سپاه و بسیج در این عرصه به خوبی ورود کرده اند و پروژه های آبرسانی مانند «سیدان» مرودشت از نمونه های آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 12 شهریور) در آئین تجلیل از فعالان عرصه محرومیت زدایی استان فارس که با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: در سیره ائمه اطهار (ع) بر توجه به فقرا و نیازمندان و محرومان تاکید شده است و جهادگران با محرومیت زدایی در این راستا اقدامات خوبی انجام می دهند.

استاندار فارس افزود: امروز جهاد در امور اقتصادی و رفع محرومیت ها معنا شده است و سپاه و بسیج در این عرصه به خوبی ورود کرده اند و پروژه های آبرسانی مانند «سیدان» مرودشت از نمونه های آن است.

وی اضافه کرد: سرعت عمل جهادگران در اجرای پروژه های آبرسانی قابل تقدیر است و راه اندازی جشن های محله های بدون اعتیاد، چهارشنبه های طلایی ترویج حجاب، راه اندازی کمپین روزه اولی ها در ماه رمضان،  ساخت پروژه های ورزشی، «نذر رهایی» و آزاد سازی زندانیان، صندوق های قرض الحسنه و طرح «جهاد سلامت» و طرح «سردار سلیمانی» در کرونا از اقدامات جهادگران استان بوده است.

استاندار فارس تاکید کرد: جهادگران نشان داده اند که با هزینه کم اما با فایده زیاد می توان حرکت کرد و به بهره وری و منتفع شدن مردم رسید.

کد خبر 1212312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha