یک‌هزار کودک و نوجوان آستارایی در برنامه‌های تابستانی کانون شرکت کردند

نظیری گفت: در تابستان امسال، یک‌هزار کودک و نوجوانان آستارایی در برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان شرکت کردند.

«شهرزاد نظیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کشف، تربیت و آموزش استعدادهای جدید در حوزه‌های مختلفی چون فرهنگی، هنری و ادبی در بین اعضای کودک و نوجوان از اهداف کلان و مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه در تابستان سال جاری، یک‌هزار کودک و نوجوانان از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بهره‌مند شدند، افزود: داستان و شعر، نقاشی و طراحی، فن بیان و اجرا، سفال‌گری، رباتیک، نوشتن خلاق، قرآن و حدیث، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، موسیقی کودک، خوشنویسی و مهارت‌های زندگی از جمله کلاس‌هایی بود که در طول تابستان برای شرکت‌کنندگان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان امسال با شعار« تابستانی شاد و به یادماندنی با تجربه‌های ارزنده» برگزار شد، تصریح‌کرد: به منظور تحقق اهداف کوتاه و بلندمدت کانون و در راستای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های  کانون، مربیان توانمند، مسلط و با تجربه در طول فصل تابستان برای آموزش کودکان و نوجوانان به کارگیری شدند.

 

نظیری با بیان‌اینکه کلاس‌های کانون در طول تابستان در شیفت صبح و عصر برگزار شد، گفت: گروه‌های سنی چهار تا ۱۸ سال در کلاس‌های تابستانی کانون شرکت کردند.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت و وقت‌های آزاد کودکان و نوجوانان مختص تابستان نیست و اعضاء در طول سال از برنامه‌های گوناگون، هدفمند، آموزش و پژوهش محور کانون بر اساس علاقه و استعداد خود استفاده می‌کنند.

کد خبر 1212345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha