معاون اول رئیس جمهور وارد بیرجند شد

معاون اول رئیس جمهور، دقایقی پیش به منظور شرکت در اجلاسیه ملی جهادگران فردوس، وارد فرودگاه بیرجند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان وارد فرودگاه بیرجند شد.

 

قرار است معاون اول رئیس جمهور به عنوان سخنران ویژه اجلاسیه ملی جهادگران عازم شهرستان فردوس شود.

 

همچنین رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور از دیگر مهمانان ویژه اجلاسیه ملی جهادگران شهرستان فردوس هستند.

 

امروز (۱۳ شهریور) و همزمان با سالروز زلزله سال ۱۳۴۷ ، اجلاسیه ملی جهادگران به منظور پاسداشت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آن سال در فردوس برگزار می شود. 90 گروه جهادی از یکم شهریور تاکنون به منظور خدمات دهی به مردم در مناطق مختلف استان و شهرستان فردوس مستقر شده اند. ۶۰۰ نخبه علمی کشور هم در این مدت، به مردم نقاط مختلف شهرستان فردوس خدمات جهادی ارائه کرده‌‌اند.

 

رونمایی کتاب خاطرات مقام معظم رهبری «دوباره فردوس» از برنامه‌های ویژه این مراسم است.

 

گفتنی است، پیرو زلزله سال ۱۳۴۷ که در شهرستان فردوس حادث شد، 29 هزار نفر از مردم جان خود را از دست دادند و در جریان این حادثه، مقام معظم رهبری، به همراه گروهی از طلاب جهادی، آن سال به داد مردم رسیدند و امدادرسانی طولانی داشتند لذا خاطرات ایشان در کتابی جمع آوری شده و فردا رونمایی خواهد شد

کد خبر 1212360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha