حضور رهبر انقلاب در فردوس زمینه ساز برچیده شدن طاغوت از این شهر شد

حجت الاسلام شاکری گفت: شهر فردوس بعد از زلزله سال ۱۳۴۷ که مردم دچار صدمات فراوانی شده بودند، به خورشید نورانی مقام معظم رهبری مزین شد و به یُمن قدم ایشان توانستیم طاغوت زمان را از این شهر بیرون کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم رونمایی از کتاب «دوباره فردوس» و رویداد ملی جهاد مقدس هم اکنون با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس بسیج مستضعفین کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول بسیج سازندگی کشور در مصلی شهر فردوس در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام«محمد شاکری» دقایقی پیش در این مراسم به زلزله سال 1347 اشاره کرد و گفت: چند روز بعد از زلزله که مردم دچار صدمات فراوان شدند، فردوس به قدوم خورشید نورانی جهان اسلام مقام معظم رهبری منور شد.

 

امام جمعه فردوس افزود: با حضور مقام معظم رهبری در شهر فردوس، عطر و بوی ایشان چنان در شهر دمید که به یمن قدم مبارک ایشان توانستیم طاغوت زمان را از شهر، دیار و کشور بیرون کنیم.

 

وی با اشاره به تقدیم سرداران سرافراز به نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: اگر بخواهیم خورشید و شیر چذابه را معرفی کنیم باید به سرداران سرافراز این شهر و دیار نگاه کرد.

 

به گفته وی اگر بخواهید سروهای خوش درخشان کربلای 4 و 5 را جستجو کنید باز می توانید آن ها را در بین نیروهای انقلابی این شهر و دیار پیدا کرد و بزرگان و علمای حوزه علمیه مؤید این ادعا است.

 

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه شهرستان فردوس جزو مناطق محروم است، اظهارداشت: با این وجود شهرستان فردوس مانند درختان که در دل کوه، چوب محکمی را تربیت کرده و رشد داده اند، سرداران، بزرگان و شخصیت هایی در خود پرورانده که مانند درختان در دل کوه سر به آسمان بلند کرده است.

 

 

 

 

کد خبر 1212363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha