بصیرت دهی و آگاهی بخشی وظیفه بنیاد شهید است

کبیری گفت: بنیاد شهید وظیفه سنگین آگاهی بخشی، بصیرت دهی، مراقبت از فرزندان شهدا و همراهی خانواده معزز ایثارگران را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابوالحسن کبیری» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که امروز (یکشنبه ۱۳ شهریور) در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد، بیان کرد: در مجموعه ای افتخار خدمت را دارید که سرآمد آن شهدا هستند و بعد از شهدا، جانبازان و خانواده شهدا قرار دارند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری خانواده شهدا، پشت سر شهدا هستند و اگر شهید در خاکریز و خط اول میدان نبرد حاضر شد، ایثار کرد، هستی خود را در طبق اخلاص قرار داد و از حضرت سیدالشهدا تأسی کرد، خانواده شهدا در ادامه این مسیر قرار دارند.  

 

وی اضافه کرد: بعد از جنگ، مأموریت حضرت زینب (س) تازه آغاز شد و باید پیام شهدا را  برساند و این رسالت عظیم و علم افتاده از دوش رزمندگان و شهدا را باید به دست گیرد و در واقع خانواده شهدا در خاکریز دوم قرار دارند و باید با دشمنان نظام اسلامی مقابله کنند.   

 

کبیری عنوان کرد: اگر روزی خاکریز در میدان های نبرد بود و دشمن با جنگ سخت به مقابله ما آمده بود، الان خاکریزها برداشته شده و امروز به فضای مقابل خانه های ما، دشمن راحت نفوذ کرده و خاکریزها نامرئی و مجازی شده است و این وظیفه را سخت تر می کند.

 

وی تصریح کرد: وقتی جنگ نرم درمی گیرد ودشمن ابزار نظامی را تبدیل به ابزار فرهنگی می کند، کسانی که در این جنگ مورد هدف دشمن قرار گیرند و تیر دشمن به مغز و تفکر اینها اصابت کند اینها نمی توانند افتخار کنند تیر و ترکش خورده جنگ نرم دشمن هستند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اعلام کرد: کسانی که گمراه شده و به بیراهه می روند، اینها نمی توانند افتخار کنند مورد هدف دشمن قرار گرفتند و خانواده آنها هم نمی توانند افتخار کنند فرزندشان را در جنگ نرم از دست دادند.

 

وی اظهار کرد: بنیاد شهید وظیفه سنگین آگاهی بخشی، بصیرت دهی، مراقبت از فرزندان شهدا و همراهی خانواده معزز ایثارگران را دارد.

 

کبیری خاطر نشان کرد: مسئولیت بنیاد شهید خطیر است زیرا با جامعه و کسانی سروکار دارد که عصاره واقعی حماسه ها، حمایت ها و صیانت ها و پاسداران واقعی این نظام هستند.

 

وی یادآور شد: خدمت در بنیاد شهید و خدمت به خانواده های شهدا بسیار ارزشمند است و شما به جامعه و خانواده هایی خدمت می کنید که هر کدام از این نها نشان نظام اسلامی هستند.

 

کد خبر 1212608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha