جشنواره رسانه‌ای «افق» در کردستان برگزار می‌شود

شریعتی گفت: جشنواره رسانه‌ای «افق» با محوریت امیدآفرینی فرهنگی و با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین در کردستان برگزار می‌شود.

«یاسین شریعتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای افق در راستای سیاست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی رسانه‌ای «افق» کردستان افزود: توسعه کیفی محتوای رسانه ای در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گسترش ارتباط صاحب نظران با رسانه‌های اثرگذار، تشویق خبرنگاران به تولید محتوای حرفه‌ای و ایجاد شبکه رسانه‌ای اثربخش در حوزه اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

شریعتی بیان کرد: تشریح چالش‌های حاشیه نشینی، نقش رسانه‌ها در توسعه اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و کم برخوردار، واکاوی دلایل رشد مناطق حاشیه نشین،معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق کم برخوردار کردستان از مهمترین محورهای این رویداد رسانه‌‌ای عنوان شده است.

مدیر موسسه فرهنگی رسانه‌ای «افق» کردستان اضافه کرد: آثار باید در قالب گزارش، خبر، یادداشت و تحلیل، مصاحبه، عکس خبری، اینفوگرافی و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

شریعتی عنوان کرد: توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه‌ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیئت داوران جشنواره است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ در رسانه‌ها منتشر شده باشد، تا تاریخ ۲۰ مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شریعتی اضافه کرد: «جایزه» شامل تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی است که به افراد انتخاب شده در هر بخش اعطا خواهد شد.

گفتنی است، شماره واتس اپ برای راهنمایی و دریافت فرم ثبت نام  09189440262 و ایمیل: OfoghAward@gmail.com در اختیار علاقمندان است.

کد خبر 1212620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha