ارائه ی ۵۰ بسته و فرصت سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال توسط شهرداری زاهدان

ز معرفی ۵۰ بسته و فرصت سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۵۰هزارمیلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد و

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد امیر براهویی شهردار زاهدان در تشریح برخی از پروژه ها و برنامه های شهرداری زاهدان در حوزه ی سرمایه گذاری گفت: زاهدان به عنوان یکی از کلانشهرهای کشور و مرکز استان سیستان و بلوچستان روند رو به رشد و توسعه محوری خود را آغاز کرده و با توجه به نقش تعیین کننده ای که از این رهگذر در اقتصاد استان ایفا می کند؛ می طلبد در حوزه ی سرمایه گذاری و جذب سرمایه با تکیه بر ظرفیتهایی که وجود دارد و بهره مندی از مشارکت بخش خصوصی روند رو به رشد این استان را در زمینه های مختلف تسریع بخشیم.

 

وی با اشاره به برخی از ظرفیت های بالقوه موجود در مرکز استان افزود: شهرداری زاهدان با هدف بالفعل کردن این ظرفیتها برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری همایش تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با هدف توسعه ی پایدار شهر زاهدان جهت شناساندن قابلیتهای موجود و جذب سرمایه گذاران از جمله این اقدامات بود.

 

وی افزود: با برگزاری این همایش ضمن دعوت از دست اندرکاران حوزه سرمایه گذاری و ارائه ی برنامه ها، آنها با روند اجرای کار شهرداری در حوزه ی سرمایه گذاری آشنا و زمینه ورودشان به مشارکت در اجرای امور فراهم گردید.

 

شهردار زاهدان گفت: با توجه به اینکه بعضاً کمبود منابع مالی و نقدی شهرداری کفاف ارائه ی خدمات را به صورت کامل نمی دهد، آن بخش از خدماتی که توجیه اقتصادی داشته و قابلیتهای خوب اقتصادی در آنها وجود دارد از طریق ارائه به سرمایه¬گذاران بخش خصوصی به انجام می رسند.

 

وی از معرفی 50 بسته و فرصت سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر 50هزارمیلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا کنون 28 فرصت توسط شهرداری زاهدان ارائه گردیده و 22 فرصت دیگر نیز در دست اقدام است که ان-شاءالله تا پایان سال جاری آنها نیز ارائه و با اجرای آنها تحولی چشمگیر در حوزه خدماتی شهر زاهدان ایجاد خواهد شد.

کد خبر 1212627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha