آغاز عملیات انتقال مسافران اربعین گیلان/ زائران نگران تهیه بلیط اتوبوس نباشند

نیک فهم با بیان اینکه از ۱۱ شهریور عملیات انتقال مسافران اربعین توسط ناوگان اتوبوسرانی آغاز شده است گفت: مسافران در صورت ورود به سایت‌ها و پر بودن اتوبوس‌ها نگران نباشند زیرا اطلاعات به روز شده و می‌توانند رزرو بلیط را انجام دهند.

‏به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «غلامعلی نیک فهم» شامگاه یکشنبه (۱۳ شهریور) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری در پاسخ به این پرسش که چند اتوبوس برای انتقال زائران اربعین استان گیلان مهیا شده و این خدمات رسانی تا چه زمان ادامه دارد اظهار داشت: در مجموعه استان گیلان حدودا ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل مسافران وجود دارد.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه از ۷۰ درصد از اتوبوس‌های موجود در استان برای انتقال زائران اربعین استفاده‌ می‌شود عنوان کرد: این اتوبوس‌ها زائران گیلانی را به دو مرز مهران و‌ مرز خسروی انتقال می‌دهند.

 

نیک فهم در مورد اینکه مسافران اربعین برای تهیه بلیط به کجا می‌توانند مراجعه کنند تصریح کرد: از روز ۱۱ شهریور عملیات انتقال مسافران اربعین استان گیلان توسط ناوگان اتوبوسرانی آغاز شده است و مسافران هم به شکل حضوری و هم به صورت پیش خرید می‌توانند بلیط مورد نیازشان را تهیه کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه سایت‌های تهیه بلیط اتوبوس برای ثبت نام و رزرو بلیط باز هستند اضافه کرد: اگر مسافران اربعین در سایت‌ها ورود کرده و شاهد پر بودن اتوبوس‌ها شدند نگران نباشند زیرا همه اطلاعات به روز می‌شود و می‌توانند مجدد عملیات ثبت نام و رزرو بلیط خود را انجام دهند.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اذعان کرد: قیمت بلیط اتوبوس‌ها از ۱۱ شهریور توسط ستاد مرکزی اربعین اعلام شده است و در دست تمام شرکت‌هایی که در سطح استان گیلان به بلیط فروشی مشغول هستند قرار گرفته است.

 

نیک فهم با بیان اینکه قیمت بلیط‌های اتوبوس کاملا مصوب است یادآور شد: در چند روز گذشته شایعاتی در استان در مورد قیمت‌ها شنیده میشد که همه آن‌ها کذب است قیمتی که ما برای سفر اعلام کردیم مصوب بوده و در جلوی هر کدام از شرکت‌های تعاونی حمل و نقل مسافر نصب شده است.

 

وی ابراز داشت: قیمت بلیط اتوبوس ۲۵ نفره از رشت تا مهران ۴۴۱ هزار تومان، و بلیط اتوبوس ۳۲ نفره ۳۷۱ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره هم ۳۰۱ هزار تومان در نظر گرفته شده و رانندگان و شرکتهای تعاونی به هیچ عنوان نمی‌توانند از این قیمت‌ها تخطی کنند.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: اگر مردم در بحث خرید بلیط اتوبوس و قیمت آنها تخلفی را مشاهده کردند می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ و از طریق میز خدمتی که در محل پایانه برپا شده تخلفات را گزارش کنند تا مصادیق پیگیری شود.

 

کد خبر 1212787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha