سرمایه داران و ثروتمندان شهر در زمینه تولید داخلی و اشتغال، سرمایه گذاری کنند

حجت الاسلام سعادت فر با بیان اینکه فعالیت اقتصادی تولید با کیفیت و سرمایه گذاری در راستای خودکفایی در تولید داخلی است گفت: سرمایه داران و ثروتمندان شهر در زمینه تولید داخلی و فراهم آوردن زمینه اشتغال، سرمایه گذاری کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر در جمع تعدادی ازتولید کنندگان افزود: در شهرستان بافق افراد ثروتمند و سرمایه دار کم نداریم و باید  این افراد سرمایه را در زمینه تولید و اشتغال و در قالب تعاونی ها هزینه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرصت های شغلی زیادی در حوزه آبزیان، صنایع خانگی، حصیربافی، تولید شیرینی و صنایع فرآوری خرما  در شهرستان وجود دارد و امروز باید هر خانه یک کارگاه اقتصادی باشد.

 

امام جمعه بافق تاکید کرد: در عرصه دفاع اقتصادی و فرهنگی باید هر خانه یک سنگر و خاکریزی برای کمک به برنامه‌های دولت مردمی باشد و در این زمینه همه باید تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه ائمه جمعه برای تسهیل سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در کنار مسئولان هستند  ابراز امیدواری کرد بتوانیم خدمتگذار خوبی برای جامعه باشیم و دغدغه اصلی ما رفع نیاز مردم و ایجاد امیدواری در جامعه است.

 

سعادت فر با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از سرمایه گذاران در مناطق دور دست و محروم حمایت می کند افزود: حمایت و تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان بافق موچب توسعه منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان و نقش کم‌رنگ خیرین در حوزه سلامت، نیاز است که مجمع خیرین با مشارکت مردم  توجه بیشتری به ساخت و تکمیل بیمارستان 96 تختخواب داشته باشد.

کد خبر 1212844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha