بررسی استفاده از شرکت های هواپیمایی خارجی برای پاسخ به حجم تقاضای زوار اربعین

بیگ زاده با اشاره به اینکه شرکت های داخلی جوابگوی تقاضای زائران اربعین استان نیستند؛ پیشنهاد داد: اگر با شرکت های خارجی می شود مشکل را حل کرد، این نیز درخواست دیگر استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بیگ زاده، دوشنبه(۱۴ شهریور) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان که با حضور معاون وزیر راه برگزار شد؛ گفت: یکی از درخواست های استان در حوزه گردشگری است.

 

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان افزود: استان دارای هفت اثر ثبت جهانی، ۷۰۰ اثر ملی و ۵ شهر ملی صنایع دستی است.

 

 

 

وی ادامه داد: راور، شهر ملی فرش؛ شهربابک؛ شهر فیروزه؛ قلعه گنج، شهر حصیر؛ راین، شهر چاقو و کرمان شهر ملی صنایع است که همه برای استان جاذبه گردشگری است.

 

 

 

بیگ زاده با اشاره به کشف تمدن کهن بشری در کنارصندل جیرفت؛ اظهار کرد: با این (سوابق) تقویت صنعت توریسم یک درخواست استان است.

 

 

 

وی با بیان اینکه بیش از هفت میلیون تن محصول کشاورزی در استان تولید می شود که به ویژه در فصل سرما، کشورهای دیگر نیاز مبرم به این محصولات دارند؛ تاکید کرد: برای این امر هم ناوگان هوایی می تواند کمک کار باشد.
 

 

 

بیگ زاده در پایان با اشاره به اینکه شرکت های داخلی جوابگوی حجم زائران اربعین استان نیستند؛ پیشنهاد داد: اگر با شرکت های خارجی مشکل را می شود حل کرد، این نیز درخواست دیگر استان است.

 

 

در این مراسم از زحمات قاسم زاده، مدیرکل سابق قدردانی و علی جزینی زاده، مدیرکل سابق فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان به سمت مدیرکل فرودگاه های استان کرمان منصوب شد.

 

کد خبر 1212922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha