کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) روستای نوشهر اردوی یک روزه برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) روستای نوشهر از برگزاری اردوی یک روزه برای اعضای این کانون در قالب برنامه های غنی سازی اوقات فراغت خبر داد.

«مژگان رضوانیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اردوی یک روزه برای اعضای دختر کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) روستای نوشهر در قالب برنامه های غنی سازی اوقات فراغت برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) روستای نوشهر تصریح کرد: نوجوانان عضو این کانون مخاطبان این اردو بودند و برنامه های تفریحی، تربیتی و آموزشی برای آنها تدارک دیده شد.

 

وی اظهار داشت: تشرف به آستان امامزاده صالح (ع) اردبیل و برگزاری کلاس قرآن برای انس و الفت با این کتاب آسمانی از دیگر بخش های این اردو بود که با استقبال اعضای کانون مواجه شد.

 

 

رضوانیان بیان کرد: بازدید از اماکن تفریحی و توریستی شهر اردبیل و استفاده از خدمات تفریحی از دیگر برنامه های اردو بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود (عج) افزود: از اولین اردوی تفریحی پس از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بود و تلاش کردیم اوقات بسیار خوبی را برای این عزیزان تدارک ببینیم.

 

رضوانیان اضافه کرد: برگزاری مسابقه های مختلف آموزشی و تفریحی، برپایی کلاس های آموزشی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های این کانون برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون در تابستان امسال بود.

کد خبر 1212949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha