انتخاب پژوهشگر نمونه سازمان ملی استاندارد از سیستان و بلوچستان

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته تنها پژوهشگر نمونه سازمان ملی استاندارد در سال ۱۴۰۰ از بین همکاران ما انتخاب شد و این برای ما افتخار است.

«مجید محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه اداره کل استاندارد کار نمونه برداری از فلزات گرانبها را برعهده دارد، بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون در این حوزه 32 مورد نمونه برداری از مراکز عرضه صورت گرفته و برنامه ما این است که نظارت ما افزایش یابد.

 

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون 667مورد بازدید از واحدهای تولیدی و خدماتی، 446 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی، 26 مورد صدور پروانه استاندارد و 30 مورد تمدید پروانه انجام شده است.

 

محبی با اشاره به اینکه جایگاه های سیلندر پر کنی مشمول استاندادهای خاص هستند، گفت:   در حوزه سیستان در جایگاه های سیلندر  پرکنی با مشکل روبه رو بودیم، از ابتدا سال کار جهادی صورت گرفت و از سال گذشته  شروع شده بود و منتج  به این شد که چند تا از جایگاه های سیلندر پرکنی استانداردهای لازم را کسب کنند؛ در زمینه جایگزینی سیلندرهای کهنه و فرسوده در سیستان عملکرد بسیار خوبی داشته ایم.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته شیر و سیلندر گاز  در  اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان تشکیل می شود، افزود: در کمیته شیر و سیلندر گاز نارضایتی مردم در این حوزه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان به طرح  استقرار دبیرخانه ایزو  برای مقابله با ریزگردهای در کشورمان اشاره کرد و یادآور شد:  استقرار این دبیرخانه  برای سازمان جهانی ایزو ضرورت داشت ما اقدامات اولیه را انجام دادیم تا کشورمان به عنوان دبیرخانه آن انتخاب شود اگر چه فرآیند خاصی دارد ولی مقدمات اولیه را انجام داده ایم و  مکاتبات را با سازمان و مقرر ایزو انجام شده است؛  چه ما در استان میزبان دبیرخانه باشیم  و هر شهر دیگری از کشورمان، برای کشورمان  افتخار خواهد بود.

 

محبی گفت: در سال گذشته تنها پژوهشگر نمونه سازمان ملی استاندارد در سال 1400 از بین همکاران ما انتخاب شد و این برای ما افتخار است در زمینه مقالات و ارائه مقالات رتبه خوبی داشت و  پژوهشگر برتر سازمان ملی استاندارد انتخاب شد.

کد خبر 1213093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha