برپایی ایستگاه صلواتی بچه مسجدی ها در خداآفرین

شیری گفت:جوانان کانون ومسجد با برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح منطقه عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) این گونه نشان می دهند.

«مهران شیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،ضمن تشریح برنامه های عزاداری ماه محرم و صفر،اظهار کرد: همچنین هم زمان با روز اربعین و سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز این ایستگاه راه اندازی خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنة مسجد حضرت صاحب الزمان روستای عنابلو شهرستان خداآفرین گفت: برپایی این ایستگاه صلواتی که با همکاری و همیاری فعالان کانون و مسجد برپا شد، محبان اهل بیت اقدام به توزیع چای و کیک بین اهالی منطقه کردند.

شیری با بیان اینکه فضای  مسجد نیز متناسب با این مناسبت فضاسازی و سیاه پوش شده تا در این ایام مراسم عزاداری برپا شود؛افزود:برپایی ایستگاه صلواتی توسط کانون همچون برگزاری برنامه های بصیرتی و روشنگری به مناسبت ایام محرم و صفر و با هدف زنده نگه داشتن یاد این ایام برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه در قالب طرح ملی «فهما» اجرایی شد،:ابراز کرد: در کنار توزیع بسته بندی های نذری، بسته های فرهنگی و کلیپ های صوتی مداحی و نوحه خوانی نیز پخش شد.

مدیرمسئول کانون در خاتمه یادآور شد: امسال در اقدامی خودجوش و جهادی با مشورت بچه های مسجد تصمیم گرفتیم برای گرامیداشت این مناسبت ها ایستگاه صلواتی راه اندازی کرده و به عزاداران خدمت کنیم.

کد خبر 1213111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha