خدمت رسانی موکب «شهدای بیشه دراز» کانون فرهنگی و هنری ولایت دهلران به زوار اربعین

اعضاي کانون فرهنگي و هنري «ولايت» شهرستان دهلران با دريافت مجوز راه‌اندازي موکب در قالب موکب «شهداي بيشه دراز » به زائران اربعين حسيني در سال جاری خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان ایلام، «علی نظری» مدیر کانون ولایت روستای بیشه دراز در این خصوص اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری «ولایت» روستای «بیشه دراز» در مسیر  تردد زوار اربعین حسینی از شهرستان دهلران اقدام به برپایی موکب کرده است.

 

وی تصریح کرد:  امسال با همفکری اعضای کانون فرهنگی و هنری ولایت روستای بیشه دراز، تصمیم بر در یافت مجوز و راه اندازی موکب در مسجد صاحب الزمان (عج)  این روستا گرفتیم که به حمدالله این امر محقق شده و اعضای کانون حضوری فعالی در کانون در راستای خدمات رسانی به زوار دارند.
 

 

مدیر کانون ولایت روستای بیشه دراز با بیان اینکه قریب 70 نفر از اهالی روستا و عضو کانون در قالب این موکب برای ارائه خدمات شبانه روزی ساماندهی شده‌اند، افزود: اسکان تغذیه و انجام فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت از خدمات این موکب به زوار خواهد بود.
 

 

نظری تصریح کرد: اعضای کانون ولایت علاوه بر خدمات رسانی به زوار در موکب شهدای بیشه دراز به صورت داوطلبانه نیز در مهران به زائران خدمت خواهند کرد.
 

 

ووی یادآور شد: کلاس های مختلف فرهنگی هنری و آموزشی، صنایع دستی، قرٱنی، تشکیل تیم فوتبال کانون ولایت و برگزاری اردو های زیارتی و سیاحتی از جمله برنانه های کانون ولایت در طول سال است.
 

 

نظری در پایان خواستار حمایت از برنامه ها و فعالیت های کانون ها به ویژه در مناطق محروم و روستایی شد.

 

کد خبر 1213178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha