با رهنمود‌های قرآن می توانیم جامعه را بیمه کنیم

حجت الاسلام احمدی، گفت: قرآن برای تمامی مراحل زندگی انسان برنامه دارد و هر کجا از قرآن دور شویم ضرر کرده‌ایم و می‌توانیم با رهنمود‌های آن جامعه را بیمه کنیم.

حجت الاسلام یوسف احمدی در حاشیه برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی قرآن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه،گفت: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریفترین بنده خود محمد ابن عبدالله (ص)نازل فرمود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،افزود: تنها ارتباط زبانی با قرآن کافی نیست و باید تدبر در آن انجام شود، باید یک مطالبه از طرف جامعه قرآنی وجود داشته باشد تا متخصص قرآنی در جایگاه مناسب خود قرار گیرد و برای نیل به این مقصود باید افراد و مسئولان قرآنی با یکدیگر همکاری داشته باشند و بر این اساس مشکلات را حل کنند.

 

وی با بیان اینکه، قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت می باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است این قرآن به راهی هدایت می کند که مستقیم ترین راه ها است ،خاطر نشان کرد: کسانی که با قرآن مأنوس اند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند . قران کریم ،انسان را به زندگی کردن با معیارهای و ارزشهای انسانی واسلام دعوت می کند.

 

حجت الاسلام احمدی، تصریح کرد:کسانی که با قرآن مأنوس هستند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می دهند . قرآن کریم ،انسان را به زندگی کردن با معیارهای و ارزشهای انسانی واسلام دعوت می کند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،اظهار کرد:پیام مسابقات قرآن برای همه است و آن اینکه تمام دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی خادم قرآن باشند.

کد خبر 1213214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha