دوره استارت آپ ویکند در غرب مازندران برگزار می شود

رضایی طالشی گفت: دوره استارت آپ ویکند به مدت سه روز با حضور دانشجویان تحت حمایت و فارغ‌التحصیلان در غرب مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سید علی اصغر رضایی طالشی»، امروز(۱۵شهریور) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه  یکی از مهمترین مسیرهای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت ایجاد منبع درآمد ثابت و خودکفایی آنان است، اظهار کرد: کمیته امداد با برگزاری استارت آپ ها به دنبال ایجاد منبع درآمد ثابت برای مددجویان است

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از برگزاری دوره  استارت آپ ویکند به مدت سه روز با حضور دانشجویان تحت حمایت و فارغ‌التحصیلان در غرب مازندران خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره، فراهم شدن بستری برای تجاری سازی طرح ها،ایده ها و کشف فرصتهای مناسب برای ایجاد کسب و کارهای پربازده است.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این رویداد دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت مشاوره مهام طبرستان با کمیته امداد همکاری دارند، افزود: این رویداد از امروز ۱۵شهریور آغاز و تا ۱۷شهریور با حضور اساتید کارآفرینی و کارآفرینان ادامه خواهد داشت.

 

رضایی طالشی با بیان اینکه رویداد استارت آپ ویکند در راستای توانمندسازی خانواده‌های کمیته امداد در زمینه استعداد سنجی و امکان سنجی برگزار می شود، تصریح کرد:  مددجویان ایده‌های خود را ارائه کرده و پس از انتخاب ایده‌های برتر، دوره آموزشی کارگاهی برگزار و سپس داوری تا بهترین ایده ها معرفی شوند.

 

وی بیان کرد: پس از پایان دوره بمنظور اجرایی شدن این ایده به استارت آپ و تجاری سازی با همکاری مرکز رشد پارک علم و فناوری در آن مرکز مستقر می شود، تا ادامه کار صورت گیرد.

 

کد خبر 1213270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha