ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده نیازمند توسط موکب روضه‌الشهدا اندیمشک

دهقان گفت: با همت و پشتیبانی موکب روضه‌الشهدا شهرستان اندیمشک، یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده‌ای مستمند و نیازمند در حال ساخت است.

«حسن دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: پیرو بررسی‌های به عمل آمده، یک خانواده نیازمند و معسر که فاقد محل سکونت مناسب بودند، شناسایی و با همت موکب روضه‌الشهدا زیر نظر با ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک، یک باب منزل مسکونی در منطقه آزادگان کوی لور برای آنها در حال احداث است.

 

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک افزود: زمین مسکونی فوق ۹۰ متر مساحت دارد که بیش از ۵۰ متر زیربنا به عنوان منزل مسکونی جهت این خانواده نیازمند توسط موکب روضه‌الشهدا در قالب گروه جهادی در حال تکمیل است.

 

وی اذعان کرد: موکب روضه‌الشهدا با کمک‌های مردمی توانسته در ۶ ماهه اول سال جاری اقدامات خیلی خوبی در جهت کمک به نیازمندان در قالب کمک‌های مؤمنانه، تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند و طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان اقدام کند و امروز هم شاهد ایفای نقش این موکب در زمینه ساخت منزل مسکونی برای خانواده‌ای نیازمند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیست، هستیم.

 

کد خبر 1213301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha