فراخوان طرح‌های پژوهشی یک درصد سال ۱۴۰۱ استان منتشر شد

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد ۱۱ عنوان طرح پژوهشی پیشنهادی از محل اعتبارات یک درصد هزینه‌ای سال جاری استان را فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جعفر رحمانی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اعلام این فراخوان گفت: در راستای اجرای ماده6 دستورالعمل اجرایی بند (ه) تبصره 9 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، یازده عنوان طرح پژوهشی از محل اعتبارات هزینه‌ای سال جاری استان اعلام شد.

 

رحمانی افزود: متقاضیان حقوقی با اولویت بومی دارای رزومه و سوابق فعالیت‌های پژوهشی در زمینه‌های مطرح شده می‌توانند تا تاریخ 05/07/1401 با مراجعه به سامانه پژوهش‌های توسعه‌ای استان به آدرس research.yazdmporg.ir نسبت به دریافت فرمت پروپوزال اقدام و پس از تکمیل آن به همراه رزومه خود به دبیرخانه سازمان ارسال کنند.

 

رحمانی با تاکید بر اینکه به درخواست‌های پس از تاریخ مشخص شده ترتیب اثر داده نمی‌شود، گفت: تدوین شرح خدمات هر طرح با در نظر گرفتن ماهیت موضوع و ملاحظات مربوطه بر عهده متقاضیان بوده و جامع و کامل بودن شرح خدمات ارسالی نیز دارای امتیاز است.

 

به گفته وی، در مجموع برای این یازده عنوان طرح پزوهشی مبلغ یک میلیارد و هشتصد هزارتومان در نظر گرفته شده است.

 

عناوین طرح‌های پژوهشی یک درصد سال 1401 در پرتال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به آدرس www.yazd.mporg.ir/home قابل مشاهده و دریافت است.

کد خبر 1213337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha