تردد بیش از ۸۷ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران از بامداد تا ساعت ۱۳ امروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد۸۷ هزار و ۱۹۲نفر از مرز مهران از بامداد امروز تا ساعت ۱۳ خبر داد.

«سیدزاهدین چشمه‌خاور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این مدت  ۸۰ هزار و ۵۰۰ نفر ایرانی و ۷۸۰ نفر از اتباع خارجی از مرز مهران به عتبات رفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۷۰۱نفر ایرانی و ۲۱۱نفر از اتباع خارجی بعد از زیارت عتبات از این مرز وارد کشور شده‌اند، گفت: در مجموع در این ۱۳ ساعت ، ۸۷ هزار و ۱۹۲ نفر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

 

وی با اشاره به تردد بین ۶۵ تا۷۰درصد زائران از مرز زمینی مهران افزود:بیش از ۵ هزار اتوبوس برای جابجایی زائران در مرز مهران به فراخور تقاضا فراخوان خواهیم داد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خصوص اقدامات انجام شده در مسیر مهران و پایانه برکت، افزود: خط کشی چهار معبر اصلی استان،نصب نیوجرسی و علائم راهنمایی و روکش‌های آسفالت توسط ما و همچنین راه وشهرسازی و شرکت توسعه راه‌های استان انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: علائم آشکارسازی و اطلاعاتی نیز در نقاط حادثه خیز صورت گرفته، همچنین در طول پل زائر تا پایانه مرزی اقداماتی از قبیل احداث سایبان تقریبا به میزان ۶ هزار متر مربع مجهز به مه پاش در داخل پایانه مرزی ایجاد شده که رضایت زائرین را به دنبال داشته است.

کد خبر 1213374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha