برنامه های دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری

دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سخنرانی حضرت آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری کار خود را طبق برنامه از پیش اعلام شده در روز سه شنبه ۱۵ شهریور آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سخنرانی حضرت آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری کار خود را طبق برنامه از پیش اعلام شده در روز سه شنبه 15 شهریور آغاز کرد. سپس نطق پیش دستور دو تن از نمایندگان انجام گرفت.

 

در ادامه، بررسی مواد باقی مانده از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دستور کار قرار دارد. در این اجلاس به دلیل بررسی و تصویب نهایی فصل ششم و هفتم طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، از تعداد نطق های قبل دستور کاسته شده است.

 

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری سه شنبه شب نیز در نشست صمیمی رئیس جمهور محترم، با رئیس محترم مجلس خبرگان و نیز ضمن ارائه دیدگاه ها، مسائل مختلف را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

 

اعضای مجلس خبرگان همچنین صبح چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمانهای حضرت امام(ره) تجدید میثاق خواهند نمود.

 

دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، عصر چهارشنبه با قرائت بیانیه پایانی به کار خود خاتمه خواهد داد.

کد خبر 1213375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha