۳۷ موکب در شهرهای نجف، کربلا و سامرا برپا کرده‌ایم

محسن افشارچی از برپایی ۳۷ موکب در شهرهای نجف، کربلا و سامرا توسط این استان برپا شده است.

یه گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، محسن افشارچی استاندار زنجان، گفت: این استان در اربعین امسال ۳۷ موکب در شهرهای نجف، کربلا و سامرا برپا کرده است. 

 

محسن افشارچی، در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه در مراسم راهپیمایی اربعین امسال استان زنجان یکی از استان‌های معین استان ایلام است و ما در چند ماه گذشته در زمینه راهداری و تهیه برخی از اقلام به این استان کمک کرده‌ایم، افزود: در مرز مهران شهرداری زنجان موکبی برپا کرده است و  ۳۷ موکب نیز در نجف، سامرا و کربلا برپا کرده‌ایم.‌


وی با بیان اینکه در این مدت سعی کرده ایم که برخی از  مشکلات مالی موکب های استان زنجان را نیز حل کنیم و امکاناتی در حوزه گمرکی و حمل و نقل در اختیار آنها قرار دهیم ،گفت : در زمینه تهیه مواد غذایی نیز  کمک هایی را  به موکب ها  ارائه کرده‌ایم.

 

استاندار زنجان همچنین افزود: پیش بینی می کنیم ۵۰ هزار نفر از استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به پایانه مرزی مهران مراجعه کنند. 

 

افشارچی با بیان اینکه در سطح استان نیز اطلاع رسانی های لازم را در این حوزه انجام دادیم، اظهار کرد: تلاش کرده ایم که موکب ها و زوارمان نسبت به سالهای قبل با مشکلات کمتری مواجهه باشند.

کد خبر 1213392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha