رشد و تعالی کودکان و نوجوانان نقطه تمرکز فعالیت کانون فرهنگی مسجد جامع رزکان نو است

شورمیج با اشاره به اهمیت رشد و تعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تمرکز فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بر رشد و کودکان و نوجوانان مسجدی است.

« مریم شورمیج» در جریان بازدید سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از کانون فرهنگی هنری شهید مطهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دیدار و بازدید مسئولان باعث تقویت روحیه و همگرایی بیشتر در زمینه مباحث فرهنگی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو افزود: یکی از اصلی ترین رویکردهای برنامه ریزی در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو، توجه و تمرکز نسبت به به رشد و تعالی کودکان و نوجوانان است.

 

وی با اشاره به اهمیت حمایت مسئولان اجرایی و فرهنگی از روند فعالیت های کانون های مساجد بیان کرد: توجه به کانون فرهنگی هنری مسجد و حمایت مادی و معنوی از آنان زمینه دلگرمی و مایه امیدواری است.

 

شورمیج تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری با بهره مندی از قرائت خانه کتاب و کتابخانه ای غنی از کتاب های معتبر علمی و فرهنگی، توانسته است فعالیت یک کانون فرهنگی هنری موفق در عرصه بانوان را رشد دهد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع رزکان نو در پایان خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی این مسجد اجرای سرود پِلی بک سلام فرمانده و برپایی تکیه و موکب های عزاداری محرم حسینی با محوریت کودکان و نوجوانان در ایام ماه محرم و صفر است. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1213543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha