مراکز نیکوکاری مکمل فعالیت های کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:۱۷۶ مرکز نیکوکاری با همکاری مردم در ترویج فرهنگ خیر و رسیدگی به نیازهای اساسی محرومان واقشار نیازمند به صورت محله محور در حال فعالیت هستند ونقش این مراکز در خدمت رسانی به اقشار نیازمند بسیار برجسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی در بازدید از فعالیت خیرخواهانه مرکز نیکوکاری وحدت توزلو از توابع زرین رود گفت: تقویت بعد مردمی واستفاده از ظرفیت خیران ونیکوکاران در تسهیل وسرعت بخشی فعالیت های این نهاد کاملاً موثر بوده است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: فعالیت های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر واحسان، تقویت بعد مردمی خدمت رسانی به نیازمندان در هدفمند سازی فعالیت ها و هم افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی بسیار موثر بوده است.

 

وی فعالیت‌های مراکز مردم نهاد در قالب مراکز نیکوکاری را در جریان سازی خیر واحسان مهم ارزیابی کرد و گفت: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان زنجان نشان از حسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز است و در واقع این مراکز بازوان پرتوان و تشکل های مردمی مکمل فعالیت های کمیته امداد هستند که موجب ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند می شود.

 

صالحی با بیان اینکه  فعالیت مراکز نیکوکاری همسو با فعالیت های این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت باید باشد، ادامه داد: 176 مرکز نیکوکاری با همکاری وهمیاری مردم در ترویج فرهنگ خیر واحسان ورسیدگی به نیازهای اساسی محرومان واقشار نیازمند به صورت محله محور در حال فعالیت هستند و نقش این مراکز در خدمت رسانی شایسته به اقشار نیازمند به ویژه در حوزه توانمند سازی برجسته است.

 

گفتنی است مرکز نیکوکاری وحدت توزلو از توابع شهر زرین رود فعالیت های چشمگیری در کمک به خانواده های ایتام ونیازمند داشته که طبخ وتوزیع 3000 پرس غذای گرم و ذبح 30راس قربانی و توزیع بین مددجویان  وسایر اقشار نیازمند این نهاد و حامی یابی برای فرزندان ایتام ومحسنین از مهمترین فعالیت های  این مرکز در قالب اطعام واحسان حسینی در سالجاری بوده است.

کد خبر 1213550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha