بررسی طرح تفكیك وزارت راه و شهرسازی

برنامه گفتگوی اقتصادی، شانزدهم شهریور با بررسی موضوع طرح تفكیك وزارت راه و شهرسازی روانه آنتن رادیو گفت‌وگو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رادیو گفتگو با طراحی برنامه ای با عنوان «گفتگوی اقتصادی» پرداختن به موضوعات این عرصه را با میزان تاثیر گذاری بر تمام سطوح، كه از درجه حساسیت خاصی برخوردار است مورد توجه قرار داده است.

 

«گفتگوی اقتصادی» با هدف تقویت رویكرد عقلانیت، ارائه گفتگو های چالشی و مناظره ای را در حوزه اقتصاد با توجه به سه اصل نقد، تبیین و ارائه راهكار در دستور كار خود قرار داده است تا با اقامه ادله به راهكاری مناسب دست یابد. این برنامه یكی از مهم ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه های این شبكه رادیویی است كه با محوریت طرح مباحث اقتصادی روز ایران و جهان، همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور كارشناسان به سمع مخاطبان می رسد.

 

برنامه گفتگوی اقتصادی، شانزدهم شهریور با حضور دكتر محمد شكرچی زاده (معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و ریاست سابق مركز تحقیقات ساختمان)،دكتر فریدون پیرلورن(استاد دانشگاه-مشاور اسبق وزارت راه و شهرسازی )، دكتر امیر غریب لو(معاون سابق بنیاد مسكن و ریاست شورای مهندسین شهرسازی)، مهندس عباس قربان علی بیگ(معاون سابق برنامه ریزی اموربین الملل وزارت راه و شهرسازی)، مهندس سید حسین میرشفیع(نماینده وزیر راه و شهرسازی در امور زیر بنایی و طرح های ویژه)، كمال علیپور خنك داری(عضو كمیسیون عمران مجلس) و مالك شریعتی(عضو كمیسیون عمران مجلس) به بررسی موضوع طرح تفكیك وزارت راه و شهرسازی می‌پردازد.

 

گفتنی است گفتگوی اقتصادی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

 

شبكه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیكیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

کد خبر 1213583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha