انتصابات جدید در رادیو معارف

طی احكام جداگانه ای از سوی مدیر شبكه رادیویی معارف، سرپرست گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام و مشاور مدیر رادیو در شورای قرآن و معارف معاونت صدا منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مسعود كاویانی مدیر رادیو معارف با صدور احكامی حجت الاسلام عظیمی، قائم مقام رادیو معارف را با حفظ سمت به سرپرستی گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام و سیداحمد محمودی را به سمت مشاور مدیر رادیو در شورای قرآن و معارف معاونت صدا منصوب كرد.


مسعود كاویانی در بخشی از حكم سرپرست گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام؛ برنامه‌ریزی دقیق براساس سیاست‌های كلان سازمان و اسناد بالادستی به ویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، طراحی، تولید و تأمین برنامه با رویكرد تبیین و ترویج در حوزه‌های «تاریخ، علوم و تفسیر قرآن كریم»، « تاریخ، معارف و علوم حدیث»، «تاریخ ادیان و انبیاء»، و «تاریخ سیره‌ی معصومان علیهم السلام» مورد تاكید قرار داد.


همچنین مدیر رادیو معارف در حكم خود برای سیداحمد محمودی؛ به كارگیری ظرفیت‌های موجود و بالقوه برای تحقق اهداف و ماموریت‌های شورای قرآن و معارف معاونت صدا را خواستار شد.

کد خبر 1213627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha