رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به گلستان سفر می کند

کرایلو از سفر معاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «حمزه کرایلو» امروز (چهارشنبه 16 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ظرفیت های آموزش های مهارتی استان در سالجاری خدمات بسیارارزشمندی در 19 گروه هدف به مردم و به خصوص نسل جوان ارائه شده است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: به منظور جهش و سرعت گرفتن آموزش های مهارتی و تخصیص اعتبار جهت تکمیل و احداث پروژه های اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان«غلامحسین حسینی نیا»، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور روز های جمعه و شنبه (18 و 19 شهریور)  به گلستان سفر می کند.

 

وی، غباروبی گلزار شهداء، بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و بوم گردی گرگان، حضور در مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، افتتاح اولین آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد نوع الف در حوزه کشاورزی و شرکت در جلسه شورای مهارت استان از جمله برنامه های این سفر برشمرد.

 

کرایلو گفت: دیدار با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، نشست با فعالان بخش خصوصی، افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی کارخانه ماهوت شهرستان علی آباد کتول و اجرای رویداد استارتاپی با موضوع اطلس مهارتی استان از دیگر برنامه های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به استان گلستان است.

 

 

کد خبر 1213664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha