شالوده یک جامعه سالم، با تعلیم و تربیت شکل می گیرد/ تحصیل ۲ هزار دانش آموز در مدارس سما کاشان

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از تحصیل ۲ هزار دانش آموز در مدارس سما این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «سید اصغر خادم» امروز در جمع مدیران، معلمان و مربیان مجتمع مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: امروز رقابت در فضای مدارس امری اجتناب‌ناپذیر است که باید خود را با استانداردهای لازم تطبیق دهیم.

 

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: بدون تردید، سعادت انسان، در تربیت صحیح با رعایت معیارها و ارزش های گران قدر و اصیل اسلامی، در دستیابی به حیات طیبه است.

 

وی افزود: از این رو ما درصدد چاره اندیشی برآمده ایم و با ارائه ره آوردها و برنامه های تربیتی، برای خود و کودکان مان عزم گام برداشتن به سوی این هدف مقدس را داریم.

 

خادم ادامه داد: برنامه ای که بین نیازهای جسم و جان، توازن و تعادل برقرار کند و نونهالان را برای زندگی فردا آماده تر سازد، به طوری که از شخصیتی والا برخوردار گردند و به منش ها و عادت ها و رفتارهایی که از سیره ی ائمه ی معصومین(ع) و الگوهای حقیقی بشری، نشأت گرفته است، آراسته گردند تا به این ترتیب زمینه ای آماده و مستعد برای تجلی ایمان و انتخاب و گزینشی خلاق فراهم شود.

 

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد: اکنون بیش از ۲ هزار خانواده با سپردن وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان شان به مدارس سما در کاشان انتظار دارند به خوبی در این زمینه مسئولیت خود را انجام دهیم.

 

خادم گفت: همه بدانیم زمانی باید پاسخگوی اعمال و رفتار بخصوص وظیفه معلمی خود باشیم و لحظه‌ای غفلت می تواند خسارات بزرگی را به جامعه و خانواده ها تحمیل کند.

 

وی افزود: مجتمع مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و اکنون بیش از ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر در ۹ مدرسه از مقطع پیش دبستانی تا دیپلم با هدایت بیش از ۲۰۰ معلم و کادر اجرایی به فعالیت آموزشی مشغول هستند.

 

شالوده یک جامعه سالم، با تعلیم و تربیت درست شکل می گیرد

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان هم در این مراسم گفت: خود را نسبت به وظایفی که در زمینه تعلیم و تربیت به دوشمان گذاشته شده است مسئول می دانیم.

 

«میثم عرب زاده» ادامه داد: ارتقای سطح علمی ،فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان به عنوان امانات الهی نزد ما را وظیفه اصلی خود می دانیم و در این زمینه تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: شالوده یک جامعه سالم، با تعلیم و تربیت درست شکل می گیرد. با تعلیم و تربیت صحیح می توان جامعه ای بالنده و پویا و صالح ساخت و در این میان والدین و مربیان نقشی سازنده و اساسی دارند.

 

در پایان این مراسم با تقدیم لوح و هدایایی از امیر یوسف علی بیگی دانش آموز پایه هشتم دبیرستان سما بدلیل فعالیت های ارزنده‌ علمی ،فرهنگی و همکاری‌های ارزنده با حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و سایر مسولان تقدیر شد.

 

 

 

کد خبر 1213677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha