پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان جیرفت برگزار می شود

حجت الاسلام حسین محمدی گفت: برنامه محوری اربعین حسینی در شهرستان جیرفت، برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین است.

حجت الاسلام «حسین محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، گفت: برنامه محوری اربعین حسینی در شهرستان جیرفت، برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: از آنجایی که هر ساله تعدادی از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به دلایلی همچون عدم توان مالی و یا بیماری امکان تشرف به کربلای معلی را ندارند بنابراین راهپیمایی جاماندگان اربعین برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته این راهپیمایی عظیم با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در شهرهای جیرفت، بلوک، اسفندقه و علی آباد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: به منظور برنامه ریزی با هدف برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی جاماندگان اربعین نشست ستاد اربعین برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت ادامه داد:  تاکنون این راهپیمایی در شهرهای ساردوئیه و بخش اسماعیلی برگزار شده و در این هفته نیز جلسه ستاد اربعین در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر درب بهشت از مقابل حوزه مقاومت بسیج برادران تا امامزاده سلطان سید احمد است.

 

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: در شهر بلوک از روستای اسماعیلی تا گلزار شهدا، شهر علی آباد از مرکز شهر تا گلزار شهدا، در جیرفت از شهدای شهر تا شهدای گمنام و در فردوس اسفندقه از مرکز شهر تا گلزار شهدا برگزار شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: از دیگر برنامه های اربعین حسینی سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت اربعین است و در بعضی از شهرهای جیرفت راهپیمایی عظیم اربعین از ساعت ۷ صبح آغاز و تا صبح ادامه دارد.

کد خبر 1213681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha