برگزاری اردوی بزرگ تربیتی تفریحی «ساعت» در بسیج محلات شهر شیراز

علی ‌پور گفت: اردوی بزرگ تربیتی تفریحی «ساعت» در شیراز با حضور بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر و با محوریت کمیته های «خدام الشهدای» برادر و خواهر ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان در بسیج محلات شهر شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «مجید علی ‌پور»، امروز (چهارشنبه 16 شهریور) با اشاره به برگزاری اردوی بزرگ «ساعت» در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: اردوی بزرگ تربیتی تفریحی «ساعت» در شیراز با حضور بیش از یک هزار و 200 نفر و با محوریت کمیته های «خدام الشهدای» برادر و خواهر ویژه جوانان، نوجوانان  و کودکان در بسیج محلات شهر شیراز در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز افزود: اردوهای تربیتی از سایر آموزش ها موثرتر عمل می کنند و در این اردو هم به آموزش قانون مندی، کسب تجربه، معرفت افزایی، تقویت اعتماد به نفس و روحیه دینی، زندگی مستقل، مهارت دوست یابی و مهارت اجتماعی  پرداخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اردو بر مبنای سیره های سیاسی، اجتماعی، عبادی و تربیتی زندگی حضرت زهرا (س) به نام «ساعت» نامیده شده است و با حضور تفکیکی خواهران و برادران بسیجی در رده سنی ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال از ۱۲ شهریور ماه آغاز شده و ۱۸ شهریور در اردوگاه «شهید دستغیب (ره)» شیراز به کار خود پایان می دهد.

علی پور تاکید کرد: اردوی «ساعت» با پشتیبانی بیش از یکصد خواهر و برادر در قالب خادم، مربی، کادر اجرایی، بهیار و ...  با روحیه جهادی  انجام می شود و سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز برای یادآوری به کودکان و نوجوان حاضر در بسیج محلات  تلاش می کند که اگر ساعت زندگی ما با ابعاد مختلف سیره حضرت زهرا (س) کوک شود، سرنوشتی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم داشت.

وی گفت: مجموعه بسیج به عنوان فناوری انقلاب از پیشگامان تمامی عرصه هاست و مسئله تربیت از اهداف کلیدی و راهبرد های این نهاد به شمار می رود.

کد خبر 1213720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha