موضوع فرهنگ دغدغه نظام جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد آن است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: موضوع فرهنگ دغدغه نظام جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد آن است که وظیفه دستگاه های مربوطه است با همفکری و همکاری دیگر دستگاه ها و نهاد انجام شود تا مشکلات یک به یک حل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز پنجاه و سومین جلسه شورای فرهنگی و عمومی شهرستان قرچک به ریاست امام جمعه و با حضور فرماندار و دیگر مسئولین در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان قرچک اظهار داشت: موضوع فرهنگ دغدغه نظام جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد آن است و نفس تشکیل جلسه شورای فرهنگی و عمومی برای مهم بودن موضوع فرهنگی در سطح کشور است.

 

وی افزود: جلسات باید مستمر و منظم برگزار شود، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی است باید پیگیر باشد تا حضور مستمر مسئولین و جلسات ماهانه را شاهد باشیم.

 

فرماندار قرچک با تاکید بر رسیدگی به موضوعات فرهنگی توسط مسئولین گفت: موضوعاتی که مطرح شد باید در کمیته های مختلف که وظیفه دستگاه های مربوطه است با همفکری و همکاری دیگر دستگاه ها و نهاد انجام شود تا مشکلات یک به یک حل شود.

 

وی تصریح کرد: نظارت مستمر بر واحد ها صنفی بخصوص حضور میدانی و سرزده در بازار می بایست صورت بگیرد.

کد خبر 1213811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha