ایثار و از خود گذشتگی خانواده های معظم شهداء از مهمترین عوامل حفظ نظام است

سردار کهنسال با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) زنان در انقلاب نقش ممتاز و اصلی ایفا کردند و بندگی خدا را مادران و همسران شهدا در عالیترین مرتبه به نمایش گذاشتند، گفت: ایثار و از خود گذشتگی خانواده های معظم شهداء از مهمترین عوامل حفظ نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «کمیل کهنسال»  امروز(۱۶شهریور) در گرهمایی تشکلات مادران، همسران، فرزندان و خواهران شهدا و تجلیل و تکریم از همسران، همسران، فرماندهان پیشکسوتان دفاع مقدس که در مجتمع فرهنگی رفاهی بهزیستی استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه خانواده شهدا عرشی و خدایی است و همه جن و انس و ملک غبطه شما را می‌خورند و مدیون شما هستند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت افزود: زنان و مادران و همسران این سرزمین مادران محب اهل بیت(علیهم السلام) حضرت زهرایی و حضرت زینبی هستند که علی‌رغم احساسات، عاطفه و عشق که به خانواده دارند، اهل ایثار و گذشت و فداکاری هستند و مردان، همسران و پدران خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

 

سردار کهنسال ادامه داد: مادران و همسران شهدا منشا قدرت و صبوری هستند و مادران و زنان و به ویژه همسران جوان شهدا بالاترین مرتبه محبت و ارادت به خداوند و ایمان به خداوند دارند و این دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خداست و این دو لازم و ملزوم هم هستند و در زندگی خانواده شهدا حس می‌شود.

 

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) زنان در انقلاب نقش ممتاز و اصلی را ایفا کردند و این محبت به خدا و بندگی به خدا را مادران و همسران شهدا در عالیترین مرتبه به نمایش گذاشتند و بیش از یک مجاهدت، پاداش مجاهدت نصیب آن‌ها شد و بهترین فرزندان را تربیت کردند که پای نظام و انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی ایستادند و با تاسی از امام حسین و شهدای کربلا از دین اسلام دفاع کردند.

 

سردار کهنسال با عنوان اینکه مادران شهدا مجاهدت تربیت فرزندان را از خود نشان دادند، گفت: مجاهدت دفاع از مکتب و دین نیز بسیار محسوس است.

 

وی گفت: در جبهه‌های مقاومت و دفاع مقدس فهمیدیم که بهشت در مقابل عظمت مادران شهدا چیزی نیست و امروز نیز در جبهه‌های مقاومت آن را به وضوح شاهد بودیم.

 

سردار کهنسال تصریح کرد: همسران و مادران شهدا در مناطق عملیاتی حضور داشتند و پا به پای مردان خود شرایط سخت را تحمل کردند و بهترین‌های خود را از دست دادند و با ایثار و از خودگذشتگی خود این مملکت را حفظ کردند و خانواده‌های معظم شهدا مظلومترین و عزیزترین و شریف‌ترین انسان‌های روی زمین هستند.

 

 

کد خبر 1213821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha