روایت «حجاب از گوهرشاد تا انقلاب» در فرهنگسرای مهر کاشان

اثر نمایشی با موضوع روایت حجاب از گوهرشاد تا انقلاب در فرهنگسرای مهر کاشان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با رویداد مردمی تئاتر بچه‌های مسجد، علاقه‌ مندان به هنر نمایش، به تماشای نمایش«از کشف تا عهد» به کارگردانی سید امیر حسینی در تماشاخانه سپهر فرهنگ‌سرای مهر نشستند.

 

نمایش «از کشف تا عهد» نوشته ندا ثابتی از تولیدات حوزه هنری شهرستان قدس در استان تهران است که با موضوع واقعه مسجد گوهرشاد و مشارکت زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بخش جنبی نخستین رویداد مردمی تئاتر بچه‌های مسجد در کاشان به روی صحنه رفت.



این نمایش با محوریت نقش زنان مسلمان ایران از قیام گوشاد تا عصر حاضر که در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند، با حضور ۱۰ بازیگر با میانگین سنی ۱۰ تا ۱۵ سال از اعضای قرارگاه فرهنگی ستاد نمازجمعه شهرستان قدس به سرپرستی مهین کیانی به مدت ۲ شب در فرهنگ‌سرای مهر اجرا شد.



فاطمه کیانی، سما حسینی، نگین بهزادی، هستی خاقانی، زهره میری، فاطمه احمدی، نیایش رجوعی، حنا احمدی، کوثر فخرایی و نازنین فاطمه بهرامی در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

 

نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با حضور و رقابت ۱۲ گروه نمایشی با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، کانون بسیج هنرمندان و حوزه هنری کاشان به مدت ۳ روز برگزار شد.

کد خبر 1213839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha