برپایی موکب خدمت رسانی در پایانه مرزی ریمدان با حضور خادمین سراسر کشور

مسئول موکب محمد رسول الله (ص) گفت: نیروهای حاضر در موکب از استان های مختلف گرد هم آمده و در حال خدمت رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد دهقانیان، مسئول موکب محمد رسول الله (ص) مستقر در پایانه مرزی ریمدان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نقطه و خدمت رسانی به زائرین پاکستانی اظهار داشت: نیروهای حاضر در موکب از استان های مختلف گرد هم آمده و در حال خدمت رسانی هستند.

 

مسئول موکب محمد رسول الله (ص) افزود: با لطف اهل بچه های ما از استان های یزد، اصفهان، خوزستان، تهران، قم، تهران و گیلان گرد هم آمدند.

 

وی در ادامه گفت: طریقه آشنایی بچه ها با هم از طریق فضای مجازی و فراخوان بوده که بعد از نیازسنجی و ثبت نام اکنون اینجا گرد هم آمده اند.

 

دهقانیان تصریح کرد: خدماتی که در موکب ارائه می شود شامل بخش فرهنگی، تغذیه و ... می شود که از این میان می توان به توزیع میان وعده ها و بسته های فرهنگی اشاره کرد.

 

مسئول موکب محمد رسول الله (ص) در ادامه گفت: بخش دیگر خدمات موکب حضور روحانیون عضو مجموعه جامعه المصطفی می باشد که در زمینه راهنمایی، بررسی مشکلات، برگزاری مراسمات ‌‌و سایر  خدمات یاریگر هستند.

 

دهقانیان تاکید کرد: بخش ویژه خدماتی که از موکب ارائه می شود توزیع بسته ها و هدایای فرهنگی ویژه کودکان و بزرگسالان است.

 

وی در ادامه گفت: روزهای ابتدایی حضور بچه ها در پایانه، در این مکان هیچ ساختمان یا مجموعه ای وجود نداشت و با همت گروه های خادمین به مرور با احداث داربست و کانکس فضای خدمت رسانی محیا شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه موکب محمد رسول الله (ص) در خلال خدمت رسانی که به زائرین صورت می گیرد، یک سری آداب و برنامه های خاص شامل ورزش صبحگاهی، آداب و عبادات و ... را نیز به صورت روزانه برای نیروهای خود انجام می دهد.

کد خبر 1214136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha