رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از  آسمان ولایت  «والحافظون لحدودلله» هستند

مرادنیا گفت: رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از هوافضای کشور، آسمان ولایت و برای ملت عزیز «والحافظون لحدودلله» و برای ملت اصول الرعیه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «یوسف مرادنیا» امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج به هفته پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: در راستای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین گزارش فعالیت‌های فرزندان شما در پدافند هوایی را تشریح می کنم.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، گفت: ملت ایران با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ثابت کردند آرمان های ارزشمند امام حسین علیه السلام را درک نموده و تا ابد پای این آرمان‌ها خواهند ایستاد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی در تراز انقلاب و مبتنی بر معیارهای امام حسین علیه السلام باید چه ابعاد و ویژگی هایی داشته باشد، افزود: در پاسخ به این سوال لازم می دانم با استناد به بیانات فرماندهی معظم کل قوا اهمیت و ضرورت پدافند هوایی و سامانه دفاعی کشور اشاره داشته باشم.
 

 

مرادنیا ادامه داد: معظم الله در چند سال اخیر در بیش از ۶۰۰ مورد به اهمیت پدافند هوایی و اولویت آن به عنوان خط مقدم دفاعی کشور در برابر تهدیدهای فضایی دشمن اشاره و تاکید فرمودند «امروز پدافند هوایی در اولویت نخست قرار دارد».

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی خاطرنشان کرد: توجه ویژه فرماندهی معظم کل قوا به پدافند هوایی مسئولیت همه دست اندرکاران نظام و رزمندگان نیروی هوایی را در برابر حریم هوایی و آسمان ولایت کشور دو چندان می نماید.

 

وی یادآور شد: ما در پدافند هوایی به نوبه‌ی خود تلاش می کنیم که توان و آمادگی رزمی خود را هم تراز با تهدیدهای هوافضای آمریکا ارتقا بخشیم، هر چند که از سایر تهدیدها نیز غافل نیستیم.

 

مرادنیا افزود: آمریکای جنایتکار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده با ملت و کشورمان خصومت داشته و با آرمان ها و اهداف انقلاب دشمنی نموده است.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی گفت: با وجود پیشینه تاریخی انقلاب در می یابیم که آمریکا از هیچ جنایتی بر علیه ملت و ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران فروگذار نبوده است.

 

وی حمایت و پشتیبانی از کودتا در ملی شدن صنعت نفت، ایجاد شکاف در اختلاف قومی و مذهبی در ایران، تحمیل جنگ هشت ساله با تحریک صدام جنایتکار، حمایت از رژیم بعثی، دخالت مستقیم در خلیج فارس بر علیه نیروی دریایی و سکوهای نفتی، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری بی دفاع کشورمان، اعمال تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه به منظور تخریب زیرساخت های اقتصادی کشور از جمله جنایت های آمریکا بر علیه کشورمان است.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی اظهار کرد: تاریخ نشان داده که ملت ایران در برابر خباثت ها مقاومت، ایستادگی، تحمل مصائب، مشکلات و با اعتقاد به استقلال، آزادی و چنگ زدن به حبل الله و پیروی از ولایت به پیروزی رسیدند، هرچند دشمنان به دنبال سرگرم کردن و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان است تا بتوانند با نفوذ بتوانند به اهداف خود برسند.

 

وی ادامه داد: در بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران دشمن را به زانو درآورده ولی نباید مغرور و دچار غفلت شویم؛ بلکه باید با جدیت قبل و با هوشیاری و غیرت اسلامی با تمام توان به پیش برویم.

 

مرادنیا خاطرنشان کرد: رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از هوافضای کشور، آسمان ولایت و برای ملت عزیز «والحافظون لحدودلله» و برای ملت اصول الرعیه هستند.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به بهترین شکل بر قله های تعالی به اهتزاز در بیاوریم.

 

وی خاطرنشان کرد: در ارتشی فعالیت می‌کنیم که فرماندهی ما ولی امر مسلمین جهان، سرمایه اجتماعی ما پشتوانه مردم قدرشناس و سرمایه معنوی ما ایمان معنوی اعتقادی کارکنان ولایی و وظیفه ما فدای ملت شدن است.

 

مرادنیا افزود: دشمن از چنین ارتشی که مجهز به قدرت خود اتکا، درون زا و درس آموز مکتب حضرت زینب سلام الله علیها است، هراس و بیم دارد.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی گفت: فرهنگ حسینی به ما آموخته در دفاع از آزادی در برابر ظلم سر خم نکنیم و از کثرت قدرت نظامی دشمنان بیم و هراسی نداشته باشیم، بلکه شوق شهادت برآمده از فرهنگ عاشورایی وجود حرکت ما بوده و خواهد بود.

 

وی بیان داشت: به حکم رهبر عظیم‌الشأن در زمینه شعار آغازین سال جاری، فعالیت های دانش بنیان جهت دستیابی به فناوری های نوین از جمله نانو، لیزر، کوانتوم، هوش مصنوعی، پلاسما و و فناوری های فضایی و استفاده از آنها در سامانه های پدافندی با جدیت و شدت بیشتری پیگیری می‌شود.

 

مرادنیا یادآور شد: انشاالله در آینده نزدیک خبرهای مسرت بخش و امیدوار کننده به عرض ملت ایران خواهد رسید.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی اظهار کرد: در گزارش پهپادی اخیر شاهد بودیم که نیروهای مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی با اتکا به توان داخلی و دانشمندان جوان خود، به قطب و قدرت پهبادی غرب آسیا تبدیل شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما برای تامین نیازهای سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی در برد عملیاتی به هیچ کشوری متکی نبوده و به خودکفایی در طراحی و تولید سامانه های پیشرفته درگیری هیبریدی رسیده ایم.

 

مرادنیا گفت: نیروی پدافند هوایی با انجام ماموریت های دائمی و ۲۴ ساعته خود، برگزاری انواع تمرینات و آزمایش ها و با تعمیر و نگهداری بهینه سازی و نوسازی تجهیزات و تربیت و آموزش کارکنان متخصص، متعهد و ماهر آماده ترین نیروها از لحاظ سامانه‌ای و بعد انسانی می باشد.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید پرویز منصور علی ادامه داد: نیروی پدافند هوایی یک قدرت آزموده شده بوده و دشمن تجربه نمود که اگر از خط قرمزهای ماه عبور کند، پاسخ سخت و دندان شکنی دریافت خواهد کرد.

 

وی افزود: ما رزمندگان مدافعان آسمان کشور در سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی در پیشگاه خداوند متعال و ملت با ولی امر مسلمین پیمان می بندیم که برای دفاع از حریم کشور، عزت، آزادی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ و ارتقاء مستمر آمادگی و توان رزمی جان خود را فدای ملت و کشور نماییم.

 

مرادنیا گفت: فرزندان شما در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی و دعای خیر شما نیازمند هستند و امیدوارم که ما را در راه مقدس دفاع از کشور از دعای خیر خود یاری و همراهی نمایید.

کد خبر 1214268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha