پشتیبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از زوار اربعین

با دستور ویژه حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، چهار دستگاه وسایل سرمایشی به مرز بین‌المللی مهران جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی ارسال شد.

 

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد،به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، حجت الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور»، اظهار کرد: با توجه به حجم عظیم زائران به ویژه اعضای کانون های مساجد در مرز بین المللی مهران و کندی تردد و گرمای هوا، بسیاری از زائران دچار مشکل شدند که با پیگیری های به عمل آمده و با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، چهار دستگاه وسایل سرمایشی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون به مرز بین المللی مهران ارسال شد.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر ازحجت الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: اعضای ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام از روز 13 شهریور ماه به صورت شبانه‌روزی در مرز مهران مستقر و در حال خدمات رسانی به زائران و اعضای کانون ها هستند که از سراسر کشور و از طریق مرز مهران به عتبات عالیات سفر می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان ایلام افزود: همچنین سایر مدیران و اعضای کانون های مساجد استان ایلام در سایر نقاط استان نیز به صورت شبانه روزی در سطح مساجد حسینیه و تکایای استان ایلام در حال خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

کد خبر 1214293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha