اعزام ۷ دستگاه اتوبوس به مرز مهران به منظور ارایه خدمات به زائران

ساده وند از اعزام دومین کاروان اتوبوس های شهر اراک به مرز مهران به منظور ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمدحسین ساده‌وند» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و حضور خیل عظیم عاشقان و دوستداران آن حضرت در کربلا به اهمیت ارایه خدمت به این زائران عزیز اشاره کرد و گفت: دومین کاروان اتوبوس‌های شهر اراک راهی مرز مهران شد.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک، افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در مرزهای عراق و دستور شهردار اراک کاروان دوم اتوبوس ها، به تعداد ۷ دستگاه را‌هی مرز مهران شد.

 

وی با بیان اینکه پیش از این نیز یک کاروان متشکل از 12 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شده است، ادامه داد: امید است با اعزام این اتوبوس ها بتوانیم در راستای خدمت رسانی به زوار تلاش کنیم.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شب گذشته با تلاش همکاران خدوم واحد اتوبوسرانی تا پاسی از شب این اتوبوس‌ها آماده ارائه خدمت و اعزام شدند.

 

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک ادامه داد: کاروان های اعزامی شهرداری اراک تا دو روز پس از اربعین نیز به خدمت رسانی به زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

کد خبر 1214347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha