جمع آوری بیش از ۴۶ میلیارد تومان زکات در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴۶ میلیارد تومان زکات در استان زنجان ساماندهی و جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب مسئولین دستگاههای اجرایی و مشارکت مناسب خیران نیک اندیش در برنامه های کمیته امدادموجب تحقق بالای ۱۰۰ درصدی برنامه هدف گذاری شده این نهاد در حوزه ساماندهی و جمع آوری زکات شده است.پرداخت زکات و رشد ۸۳ درصدی آن نسبت به سال گذشته شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه براساس آمارهای موجود از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۴۶ میلیارد تومان زکات در استان زنجان ساماندهی و جمع آوری شده است، افزود: طبق ارزیابی های انجام شده میزان جمع آوری زکات در استان زنجان از ابتدای سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته است.

 

صالحی همچنین از ایجاد ۵۴۰ فرصت شغلی جدید تا پایان سالجاری در شهرستان طارم خبر داد و افزود: تلاش می کنیم با سرمایه گذاری مناسب در حوزه مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت خبر داد.

 

وی با تأکید بر نقش تاثیرگذار مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد اضافه کرد: با همین نگاه، جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند مستعد از محل کمک های مردمی در حال اجرا بوده و امیدواریم با مشارکت مناسب خیران نیک اندیش زنجانی خدمات مطلوبی به دانش آموزان عزیز تحت حمایت در آستانه بازگشایی مدارس ارائه شود.

کد خبر 1214358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha