اجتماع  اربعین نشان دهنده حاکمیت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، از برپایی مراسم پیاده روی اربعین به عنوان اجتماعی بزرگ در جهان اسلام یاد کرد که حاکمیت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، به برگزاری اجتماع عظیم اربعین اشاره کرد و اظهارداشت: مسلمانان جهان اسلام با حضور با شکوه در این مراسم عظمت و اقتدار جهان اسلام را به نمایش می گذارند.

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین نشان دهنده حاکمیت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است، افزود: اربعین بهترین فرصت برای جهاد تبیین است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: زیارت امام حسین(ع) به خودی خود مستحب است اما در کتاب وسایل الشیعه برای زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین ۴۰ ثواب نوشته شده است؛ حضور در مراسم پیاده روی اربعین ثواب هزار حج مقبول را دارد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اجتماع عظیم اربعین به معنای پیوند با اهداف متعالی حضرت امام حسین(ع) است و نمادی برای مبارزه با ظلم و حاکمیت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است.

 

 

وی در پایان با قدردانی از همکاری ها در برگزاری موکب ها و خدمت رسانی به زائران در داخل و خارج از کشور، گفت: همکاری در برپایی اجتماع عظیم اربعین جزو تعظیم شعائر الهی است.

 

کد خبر 1214544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha