اعزام اکیپ‌ و خودروهای عملیاتی آبفا منطقه دزفول به مرز چذابه و شلمچه

طی آیینی خودروها و اکیپ‌های عملیاتی آبفا منطقه دزفول به مرزهای چذابه و شلمچه جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین اعزام شدند.

«حسین سعادتی‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان افتخار میزبانی قدوم مبارک زائرین را دارد و تمام تلاش همه دستگاه‌ها در استان به ویژه شهرستان دزفول، ایجاد شرایطی است تا زائرین کربلا به راحتی این سفر پربرکت را پشت سر بگذارند.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول افزود: مجموعه آبفا منطقه دزفول در کنار سایر دستگاه‌ها از ۲ ماه گذشته به منظور احداث موکب شهرستان دزفول، فعالیت مستمر داشته است.

 

وی تصریح کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به زائران و مواکب مستقر در چذابه و شلمچه امروز ۶ دستگاه خودروی عملیاتی و باربری شامل یک دستگاه تریلی، یک دستگاه ایسوزو، یک دستگاه جنتکس ۳۰ هزار مترمکعبی، یک دستگاه جرثقیل ۲۰ تن، یک دستگاه بیل مکانیکی و همچنین ۲ اکیپ شامل اکیپ امداد آب و فاضلاب به مرزهای چذابه و شلمچه اعزام شدند.

 

سعادتی فر با بیان اینکه اکیپ‌های اعزامی آبفا منطقه دزفول تا روزهای پس از اربعین و بازگشت کامل زائران در مرز حضور خواهند داشت اضافه کرد:  پیش از این نیز ۲ دستگاه تانکر سیار ۱۰ هزار و ۳۰ هزار متر مکعبی توسط آبفا منطقه دزفول در مرز چزابه مستقر شده است.

 

«علی فرهمندپور» نیز در در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان خاطر نشان کرد: مراسم پیاده روی اربعین، نمادی از اقتدار جهان تشیع است.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باعث ایجاد امید در دل شیعیان و یاس و نومیدی دشمنان می شود ابراز کرد: مراسم اربعین دارای برکات زیادی است و ضرورت دارد تمام ابعاد سیاسی و فرهنگی آن مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از مراحل احداث موکب بزرگ شهرستان دزفول در مرز چذابه عنوان کرد: دزفول یکی از فعال‌ترین شهرها در مرز چذابه است که دارای ۶ موکب بزرگ در این مرز برای خدمت‌رسانی به زائران است.

 

فرهمند پور یاد آور شد: با توجه به اهميت و عظمت اين رويداد، تاکید شده تمام دستگاه‌های شهرستان دزفول نقش مهم خود در ابعاد مختلف مرتبط با مراسم اربعين را به خوبی جهت تسهیل گری سفر زائرين و هر چه باشكوه تر برگزار شدن مراسم اربعين حسينی انجام دهند که انصافا مدیریت و پرسنل آبفا منطقه دزفول در این خصوص سنگ تمام گذاشته اند.

 

کد خبر 1214579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha