اهدای یک دستگاه نیسان کمپرسی از سوی وزیر کشور به  بخش سنگر

محبتی از اهدای یک دستگاه «نیسان کمپرسی» توسط وزیر کشور به دهیاری روستای دهبنه اسلام آباد بخش سنگر خبر داد.

«حسین محبتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهدای یک دستگاه «نیسان کمپرسی» توسط وزیر کشور به دهیاری روستای دهبنه اسلام آباد بخش سنگر خبر داد.

 

بخشدار سنگر گفت: در آیین رونمایی مرحله نخست واگذاری ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و ماشین آلات عمرانی، خدماتی به شهرداری ها و دهیاری ها که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور (۱۴ شهریور) در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، یک دستگاه نیسان کمپرسی با پیگیری های بخشداری سنگر و مساعدت مدیر کل روستایی و فرماندار شهرستان رشت به دهیاری روستای دهبنه اختصاص یافت.

 

وی اظهار کرد: بخش مهمی از توسعه روستایی از طریق توسعه، عمران و تجهیز ناوگان صورت می‌گیرد و باید تلاش شود تا کمبودها و خلاء های موجود در هر بخش و حوزه ای در سریع ترین زمان برای ارایه خدمات بهتر به مردم، برطرف شوند.

 

وی در ادامه طی گزارشی از عملکرد حضور خود در بخشداری سنگر به بازدید سرزده از ادارات برق، گاز، کمیته امداد و امور مالیاتی اشاره کرد و افزود: در این بازدیدها در جریان مستقیم پاسخگویی مدیران این ادارات با مراجعین، قرار گرفتم.

 

محبتی بر اهمیت و ضرورت احترام مسئولین به مردم و چگونگی رسیدگی به درخواست های آنان تاکید کرد و گفت: تسریع در روند رسیدگی به مطالبات مراجعین، پاسخ گویی شفاف و راهنمایی درست در راستای تکریم ارباب رجوع از شاخصه های مدیران انقلابی است.

 

وی همچنین خطاب به کارمندان این ادارات آنان را به داشتن سعه صدر، انگیزه برای خدمت و جلب رضایت خداوند تشویق کرد و افزود: خدمت به مردم و مسلمانان از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است.

کد خبر 1214583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha