لزوم آماده سازی زیرساخت های آموزشی برای حضوری شدن مدارس/طهارت اقتصادی باید مورد توجه همه مدیران باشد

نوبخت با اشاره به اینکه درآُستانه بازگشایی مدارس قرار داریم خواستار آماده سازی زیرساخت های آموزشی و رفاهی برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «محمدعلی نوبخت» امروز یک‌شنبه(۲۰شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه و شرایط مطلوب در مرکز استان نیازمند عزم جهادی و جزم جدی هستیم.

 

فرماندار مرکز مازندران به تشکیل «ستاد رشد اقتصادی» در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در مرکز استان وجود دارد که برخی از آنها چهره شهر را نامطلوب کرده است؛ این ستاد می‌تواند در انجام این پروژه‌ها نقش مهمی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه برخی از سرمایه‌گذاران به ما اعتماد ندارند، گفت: در بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم برخی از مسئولان سیاست زده به جای اینکه مسیر رشد اقتصادی و توسعه ای مرکز استان را فراهم کنند به دنبال کارت هدیه بودند.

 

نوبخت ادامه داد: اینکه این کارت هدایا کجا تقسیم شده و یا قرار است کجا تقسیم شود قطعا در آینده‌ای نزدیک با مردم در میان خواهیم گذاشت تا مردم خادم و خائن را بشناسند.

 

وی افزود: ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه فراوانی در مرکز استان وجود دارد که می‌توان با بهره‌مندی از سرمایه‌گذاران شهر ساری را به توسعه‌یافتگی سوق داد.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه هرگاه مدیران التزام و اعتقاد توأمان داشتند قطار انقلاب با سرعت پیش رفت، گفت: تداوم مسیر قطار انقلاب با وجود ناکارآمدی های برخی مدیران، ثمره پاینده ملت ایران به انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه طهارت اقتصادی باید مورد توجه همه مدیران باشد، افزود:همه ما نیازمند خودسازی، مراقبت و واکاوی در امورات خود هستیم.

 

نوبخت ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس دستگاه‌های مربوطه زیرساخت‌های حضور دانش‌آموزان را فراهم کنند.

کد خبر 1214954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha