تشریح تمهیدات ستاد اربعین گیلان برای بازگشت زائران/ اعزام ناوگانی ویژه به مرز مهران

​نیک فهم در تشریح تمهیدات ستاد اربعین گیلان برای بازگشت زائران گفت: برای بازگرداندن زائران گیلانی به استان ناوگانی ویژه به مرز مهران اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «غلامعلی نیک فهم» شامگاه شنبه(۲۰ شهریور) تمهیدات ستاد اربعین استان گیلان برای بازگشت زائران را تشریح کرد و اظهار داشت: در حال حاضر اعزام زائر به عتبات و عالیات انجام نمی‌شود و ناوگانی ویژه نیز برای بازگشت زائران اربعین استان گیلان تدارک دیده شده است.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد: اتوبوس‌های مسافربری از استان گیلان حرکت کرده و به سمت مرز مهران خواهند رفت سپس از آنجا  زائران گیلانی را به استان انتقال می‌دهند.

 

نیک فهم از استقرار نیروهای خدماتی و راهداران استان گیلان در مرز مهران خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر اینها سکوی ویژه‌ای هم برای بازگشت زوار حرم آقا ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) پیش‌بینی شده و زائران می‌توانند به این سکو مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه روز شنبه ۲۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن زائران گیلانی اربعین به مرز مهران اعزام شدند خاطرنشان کرد: یکشنبه هم ۹ دستگاه اتوبوس دیگر برای این منظور راهی مرز مهران شدند و این روند همچنان ادامه داشته و شدت پیدا می‌کند.


 

کد خبر 1215027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha