صیانت از اراضی کشاورزی وظیفه ای همگانی است

شاهرخی، با بیان اینکه اراضی منابع طبیعی و سرمایه ملی متعلق به نسل‌های آینده است، گفت: صیانت از اراضی کشاورزی وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «سید عماد شاهرخی»، امروز(21شهریور)، در جلسه ترویج توسعه کشت گلخانه ای به انجام محاسبات وارزیابی ها اشاره کرد و اظهار داشت: امسال استان لرستان جزو سه استان برتر کشور درحوزه رفع تداخل اراضی معرفی شده است.

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان صیانت از اراضی کشاورزی را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: اراضی منابع طبیعی و سرمایه ملی متعلق به نسل‌های آینده است و باید در امر واگذاری دقت و حساسیت لازم را لحاظ نمود تا بر خلاف قانون عمل نشود.

 

 

وی با بیان اینکه واگذاری اراضی ملی در جهت اجرای طرح‌های اشتغالزا و تولیدی در استان از اولویت‌های کاری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان است، عنوان کرد: در راستای سرمایه گذاری جهت تولید و توسعه زیرساخت ها باید به خلاقیت و توانایی افراد توجه شود.

 

 

شاهرخی با اشاره به اینکه استان لرستان به دلیل اقلیم و شرایط خاص جغرافیایی دارای تنوع گیاهی متنوعی است، گفت: در راستای توسعه و تولید محصولات سازمان جهاد کشاورزی در این حوزه برنامه های هدفمند و نظامندی درقالب کشت گلخانه ای ارائه داده است.

 

 

وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در لرستان وجود دارد.

 

کد خبر 1215208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha