استقرار و خدمت رسانی موکب امام رضا(ع) در مرز مهران به زوار حسینی

علافی با اعلام خبر استقرار و خدمت رسانی موکب امام رضا(ع) که با همت کانون های خدمت رضوی استان البرز برپا شده است گفت: موکب امام رضا(ع) با توجه به استقرار در مرز مهران تا ابتدای مهر فعالیت دارد.

« جلال علافی» در جریان استقرار موکب امام رضا(ع) از طرف دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان البرز موکب امام رضا(ع) را در مرز مهران برپا کرده است. 

 

مدیر اجرایی کانون های خدمت رضوی استان البرز افزود: موکب امام رضا(ع) در مهران با ارائه خدمات آب خنک و نان به زوار اربعین به خدمت رسانی می پردازد و برای اجرای این طرح خادمیاران رضوی استان البرز در پویش نذر آب شرکت داشته اند. 

 

وی با اشاره به تأمین ۱۰۰ میلیون تومان در قالب طرح پویش نذر آب با همت این کانون های خدمت رضوی بیان کرد: فراخوانی از طرف کانون های استان البرز ابلاغ شد که طی آن مدیریان با هدف مددرسانی در این طرح مشارکت کردند.

 

وی اظهار کرد: راه اندازی یک دستگاه پخت نان با همت کانون خادمیاران رضوی شهرستان نظرآباد، که به صورت روزانه نان گرم در اختیار زوار قرار دهد از دیگر فعالیت های این موکب است.

 

علافی تصریح کرد: سوله پشتیبانی موکب امام رضا(ع) به مساحت ۵۰۰ متر در میدان شهدای مهران برپا شده است تا امکانات و خدمات لازم را ارائه دهد. 

 

وی در ادامه به خریداری و تأمین ۴۰۰ کیسه آرد اشاره کرد و گفت: روزانه ۱۵ نفر از فعالان حرم امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی به صورت ثابت برای پخت نان فعالیت دارند. 

 

مدیر اجرایی کانون های خدمت رضوی استان البرز خاطرنشان کرد: با هدف تأمین میان وعده مسافران اربعین حسینی بیش از ۲۲ تن سیب زمینی تهیه شده که روزانه میان ۲ تا پنج هزار زائر توزیع می شود. 

 

کد خبر 1215303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha